#Vakkingvet

Werkend leren in een vet coole jas

Samen sta je sterker. Daarom hebben vijf werk-/leerbedrijven zich verenigd om middelbarescholieren breed kennis laten maken met de beroepsprofielen PIE (Produceren, Installeren, Energie) en BWI (Bouwen, Wonen, Interieur). Het doel? Het werkend leren als opleidingsroute en carrièrestart onder de aandacht brengen.

De vijf opleidingsbedrijven hebben hun krachten gebundeld om als collectief naar buiten te kunnen treden. Bij open dagen bijvoorbeeld, maar ook online. Aan ECHT de vraag een passende naam en bijbehorende look & feel te bedenken. En dat voor een wel hele kritische doelgroep, namelijk jongeren tussen de 15 en 20 jaar. Wij kropen in hun huid en kwamen met ‘Vakkingvet’ op de proppen. Om dat vervolgens visueel en tekstueel te vertalen in vakkingvette middelen. Anders dan anders, een tikkeltje brutaal en perfect aansluitend bij de belevingswereld van de jeugd.

  • naming
  • mailing
  • flyer
  • beurzen
  • drukwerkbegeleiding
  • huisstijl
  • logo
  • ontwerp
  • opmaak
  • video
  • visueel concept