Ontwikkel een creatief concept dat dient als ‘paraplu’ voor de TU/e evenementen communicatie. In alle uitingen staat de beleving centraal. De naam TU/eXperience Day stond vast. De ‘x’ uit TU/eXperience Day hebben we een centrale rol gegeven. De ‘x’ staat voor: vermenigvuldigen, wiskundig & technisch en ontmoeting & valorisatie.

Concept en fotografie van campagnebeeld voor de familiedag. Verzorging van de props (fantasiefiets met solar unit, helm en heropakje), model en styling. Door de beeldbewerking ontstaat er balans in de diverse uitingen en een goede aansluiting bij de TU/e huisstijl.

Ontwerp een overkoepelende look and feel (stijlelementen, weergave ‘TU/e junior’, kleurgebruik) binnen de TU/e huisstijl. Uitwerking naar diverse middelen.

Advies betreffende bladformule en indeling, ontwerp grid en typografiestijlen passend binnen de TU/e huisstijl. Productie magazine van ontwerp en opmaak tot en met het drukwerk.

Ontwerp diverse stramienpagina’s voor corporate TU/e PowerPoint templates. Opmaak van diverse presentaties met oog voor structuur, inhoud en informatie. Waar nodig toegesneden op doelgroep. Opzet database met standaardpagina’s waarmee medewerkers van de TU/e zelf een presentatie kunnen samenstellen. Deze standaardpagina’s krijgen ieder kwartaal een update.

Neem voor meer informatie over dit project
contact op met Jan Willem Rozendaal

06 51 97 68 46 \ janwillem@echtmarketingcommunicatie.nl