Ontwerp, opmaak, copywriting en productie van een groot en divers aantal communicatiemiddelen. Direct Mailings en digitale mailings, brochures, het relatiemagazine Voltreffers. Optreden als producent en bewaker van huisstijl-regels en merkidentiteit.

Deelname aan vakbeurzen is voor ABB een belangrijk middel om de doelgroep te informeren over de mogelijkheden van het portfolio, de voordelen van het merk en om feedback te verzamelen. ECHT ontwierp beursstands, communicatiecampagnes rondom beursdeelname en beursacties en introductie van nieuwe producten en diensten.

Direct sales valt of staat met een goede presentatie. ECHT wist plannen, productintroducties en strategiewijzigingen te vertalen in korte, visueel sterke powerpoint-presentaties en Prezi’s die de ABB-medewerkers gemakkelijk kunnen inzetten.

Busch-Jaeger is een dochteronderneming van ABB. Het merk heeft een sterk eigen gezicht waarin hoogwaardige kwaliteit en fraai ontwerp centraal staan. ECHT ontwierp en produceerde een reeks aan uitingen om Busch-Jaeger sterk en onderscheidend in de markt te zetten.

Neem voor meer informatie over dit project
contact op met Margot Memerda

06 15 08 86 88 \ margot@echtmarketingcommunicatie.nl